Mă duc la călugărie, Adio! 🙏

Sper că te simți bine în sâmbăta asta. 
Vreau doar să-ți mulțumesc din suflet pentru sprijinul acordat în timpul carierii mele de blogger, scriitor și vlogger. 
Da. Merg la măicie. 
Mă călugăresc. 
Mă fac măicuță, soră, călugăriță. 
Lumea asta nu e pentru mine. Am încercat, dar fără folos. Nu mă simt acasă printre oameni. Nu. 

Cum am scris pe alte bloguri unde îmi informez cititorii că mă duc la călugărie, numai la măicie mă simt bine. Nu e nimeni aici. Pace. 

A fost o adevărată onoare și un absolut privilegiu să am atenția ta, chiar și numai pentru o secundă, poate doar ca să mă insulți. Te iert dacă ai făcut asta și sper ca și tu să ierți pe alții care ți-au greșit.

Dumnezeu să te aibă în pază în toate zilele vieții tale. 🙏 🙏 🙏

Cu umilință, 
Sora Maria-Cristina Benedictina  

calugarita  zambitoare biserica


PS Cărțile mele vor rămâne la vânzare, deoarece, oricât de mult mi-aș dori, nu pot trăi cu aer și rugăciuni. Poate pe lumea cealaltă. 🙏

fluture steagul României
Mulțumesc frumos pentru vizită! 

🕮
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie. 
Aici un link direct (apasă, se va deschide o altă pagină sigură 100%), ca să vezi titlurile pe Google Play  doar pe acelea noi, semnate cu numele meu întreg: Cristina Gherghel. 
Știi că obișnuiam să public cu Cristina G. (cu punct după G.). Aici ai linkul cărților semnate cu acest nume. 

🎁

Le poți avea GRATUIT dacă dorești să le recenzezi
Contactează-mă prin formularul de contact. Pe rețelele de socializare intru rar. 

💞

Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personalăDar nu numai. ☺️

Credit fotografii 
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu