Game Over

Un flăcău mi-a zis cândva
Că semăn cu cineva.
M-am uitat la el urât
Voiam chiar să-i sar la gât.

Cum îți permiți măi, Gigel?
Te stropesc cu antigel,
Dacă nu-ți vezi de-ale tale
Lucruri multe și banale.

Tu nu vezi că-s unicat?
Pe față eu m-am spălat,
M-am botezat cu tămâie,
Simte.., miros a... lămâie!

Zicând așa m-ofensezi
Îți dau două de visezi.
Ce, tu crezi că-s paparudă,
Sau poate o baracudă?!

Nu-s bre, frate, copy-cut,
Din ceruri eu am picat!
Delicată-s ca o zână,
Nu-s gagică de duzână!

Ascult muzică frumoasă,
Atunci când eu dau la coasă,
Din buric dansez voioasă
Când mă-nchide tata-n casă.

Ce te uiți cu ochi holbați,
Bulbucați, roși și drogați?
Ia-mă repede de mână
Că de nu sfârșesc la stână.

Mi-a zis mama dimineață,
În timp ce pleca la piață,
Că dacă nu mă mărit
Mă duce la oierit.

Tu nu mă vrei de nevastă?
Doar mă trag din a ta coastă.
Hai, te rog, nu mă lăsa!
Că-i nebună maică-mea.

De te-nsori cu mine azi
Îți promit că nu te arzi.
Nu-s ca celelalte fete
Mâzgălite și cochete.

Mi-s țărancă gospodină
Sapa știu s-o țin în mână,
Rufele le spăl frumos,
Ba chiar mă pricep să cos.

Bine fă, ne însurăm,
Dar numai dacă dansăm
Pe cântece de manele,
Și ronțăim copănele.

M-am uitat galeș la el
Băi, da tare-i mititel!
Am râs strâmb, dar l-am pupat,
Și l-am mângâiat pe cap.

Mijlocul mi l-a cuprins,
Părul îl aveam desprins.
Am plecat, l-am căutat
Pe Salam... și l-am mâncat!!! 


***
Aceste versuri au fost publicate inițial pe eumerit.blogspot.ro, apoi în cartea care conține colecția de versuri intitulată: Îmi Curg Mucii, Deci Exist!
— Cum altfel? 
Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

***
Dacă ai apreciat, te rog dă și tu un like, share, lasă un comentariu (engleza-i la putere = romgleza) sau alătură-te la formidabila pagină de Facebook.
Ori poate-ți place Twitter, Instagram, Pinterest, LinkdIn, Hi5, My Space, Google+, etc.
Sunt peste tot, da.
Mă mir că am timp să respir.

Stai, nu știi cum să mă cauți? 
Scrie în orice motor de căutare sau pe platformele the socializare Author Cristina G. 

Dar mai ales nu uita să mă urmărești și să-mi citești cărțile pe Amazon.
Multe sunt în engleză dar sunt foarte ușor de citit.

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să primești cărți și alte obiecte GRATIS. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.


Fotografie de pe Pixabay