N-am chef să fac nimic


Aceste versuri au fost publicate inițial pe https://eumerit.blogspot.com, apoi în cartea care conține colecția de versuri intitulată: Îmi Curg Mucii, Deci Exist!
— Cum altfel?


Azi nu am chef să fac nimic,
Vreau doar să stau in pat şi să dau din buric.
De-atâţia ani prea tare mă stresez,
Riscul e mare să mă debilitez.

Dar stai, dacă-s deja plecată?
Parcă mă simt complet murată.
Dar cin' mă vede, cui îi pasă?
Tot timpul stau închisă-n casă.

Azi este o zi tare ciudată,
Stau şi mă uit la bec pasionată,
Cu burta-n jos eu mă sucesc,
Doar, doar evit (de tot) să mă tâmpesc.

De ce să scriu, cine citeşte?
Pe unii nimic nu îi mulţumeşte.
Mă uit în jur şi văd atâta pace... 
Parcă şi vremea a-nceput a se desface.

Oare să ies, să plec departe-n lume?
Taci naibii, iar te ţii de glume?!
Îi urlu creierului rău atrofiat
Hai, fă cafeaua şi treci din nou în pat!

Ce crezi că numai tu ai toane?
Uită-te-n jur, sunt milioane
De oameni trişti şi goi pe dinafară
Curaj, e doar o stare temporară!

Ce dacă nu ai câştigat un ban
Muncind pe brânci de mai mult de un an?
Sunt oameni care au muncit o viaţă,
Şi-acum vând leuștean în piață. 
(poveste adevărată, incredibil de tristă)

Pfff, ce prostie, dragă fată,
Cum să te simţi tu neapreciată?
Sus, osul la treabă-odată!
Tu nu te dai bătută niciodată!  

***
Aceste versuri au fost scrise în aprilie 2014. 
Deci nu a trecut numai de 1 an de când lucrez să-mi îndeplinesc visul. 
Dacă nu știi despre ce vorbesc, citește acest articol
Este inevitabil să cazi când muncești atât de mult, fără să câștigi nimic. Dar nu renunț. Ăsta este scopul meu în viață.
Sper să am sprijinul tău.

Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

***
Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri (îmi place, distribuie) pe unde apuci. Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 

Și dacă apreciezi munca mea, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima la cărți, articole, etc.?
Dar sunt peste tot, dacă mă cauți. Da.
Mă mir că am timp să respir.

Stai, nu știi cum să mă cauți? 
Scrie în orice motor de căutare sau pe platformele the socializare Author Cristina G.  (neapărat cu punct după G.). 

Dar mai ales nu uita să mă urmărești și să-mi citești cărțile pe Amazon.
Multe sunt în engleză dar sunt foarte ușor de citit.

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să primești cărți și alte obiecte GRATIS. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

Mulțumesc, om cu suflet! Pe data viitoare. 



fluture steagul României
Mulțumesc frumos pentru vizită! 

🕮
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie. 
Aici un link direct (apasă, se va deschide o altă pagină sigură 100%), ca să vezi titlurile pe Google Play  doar pe acelea noi, semnate cu numele meu întreg: Cristina Gherghel. 
Știi că obișnuiam să public cu Cristina G. (cu punct după G.). Aici ai linkul cărților semnate cu acest nume. 

🎁

Le poți avea GRATUIT dacă dorești să le recenzezi
Contactează-mă prin formularul de contact. Pe rețelele de socializare intru rar. 

💞

Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personalăDar nu numai. ☺️

Credit fotografii 
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree