Nebunul de Alb

E  iarăși luni şi m-am sculat
Cu o mare durer de cap.
Ceee, weekend-ul s-a terminat?!
Refuz să cred că e adevărat!

Sticle de vin încă pe masă,
Țigări, haine pe lângă casă,
Chiloții aruncați sub pat...
Off, Doamne, ce m-am mai îmbătat!

Merg la oglindă, mă privesc
Şi deodată înlemnesc!
Ochii mi-s goi, sufletul greu.
Băi, nu se poate să fiu eu!

Eram un om frumos, vioi,
Acuma parcă-s un cimpoi!
Au tras de mine, m-au umflat...
Ce naiba mi-au lipit de cap?!

Sa fac un duş, o baie poate?
Dar nu pot, că mă dor toate.
Ma tem ca leșin si mă-nec...
Mai bine... calc pe acest bec.

E clar, încep să delirez,
Ia sa mă-nvârt ca-un titirez,
Sa văd de amețesc ușor,
Că nu e timpul meu să mor.

E luni, trebe' să merg la scoală
În calea mea se bagă-o oală
Îi dau cu șutul și-o izbesc
De un perete de azbest.

Mă duc pe hol să deschid uşa
Şi dau cu ochii de mătușa
Ce ma privește sperioasă,
În mână... ţine strâns o coasă.

Îmi sare sufletul din loc:
Dacă-mi plesnește una-n cioc?
O iau la fuga ca-un nebun:
Oare ce-o fi în cel ceaun!?

Ajung la scoală pic de apă,
În fata clasei paște-o iapă.
Ce naiba se întâmplă, frate?
N-o fi că dorm încă pe spate?

Deschid din nou ai miei ochi mici
Şi dau cu fruntea de-un arici.
Tresar ca un nebun de alb:
Ariciul... are părul dalb!

Bine atunci, dac-aşa vrei,
Mă taie și mă fă cu mei.
Căci azi din pat nu mă ridic
Nici dacă folosești un cric!

From Pixabay
Aceste versuri au fost publicate inițial pe eumerit.blogspot.ro, apoi în cartea care conține colecția de versuri intitulată: Îmi Curg Mucii, Deci Exist!
— Cum altfel?

Iar pe YouTube găsești alte video-uri și variante.


***
Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri (îmi place, distribuie) pe unde apuci. Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 

Și dacă apreciezi munca mea, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima la cărți, articole, etc.?
Dar sunt peste tot, dacă mă cauți. Da.
Mă mir că am timp să respir.

Stai, nu știi cum să mă cauți? 
Scrie în orice motor de căutare sau pe platformele the socializare Author Cristina G.  (neapărat cu punct după G.). 

Dar mai ales nu uita să mă urmărești și să-mi citești cărțile pe Amazon.
Multe sunt în engleză dar sunt foarte ușor de citit.

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să primești cărți și alte obiecte GRATIS. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

Mulțumesc, om cu suflet! Pe data viitoare. 

Pe data viitoare.