Vreau si Pot sa Slabesc Mancand: Carte de Auto-Ajutor: Dieta ca Stil de Viata

Atât de multă lume are probleme cu greutatea că mă-ntreb dacă nu cumva aceasta-i cea mai mare plagă a societății actuale.
Apoi mă gândesc la cum stăm cu moralul și-mi zic că nu greutatea, dar mintea tristă este plaga societății.
Dar apoi... și apoi... și apoi.
Depinde de fiecare dintre noi.

Ce vreau să știi tu, cel care crede că este mai ușor pentru alții să slăbească, este că nimănui nu-i este ușor.
Să fii în formă cere o muncă colosală.
Oi fi auzit și visat tu să pierzi 10 kg în 10 zile, mâncând ca un purcel și fără să faci exerciții, dar dacă ești încă rotofei, cred că nu a funcționat, nu?
Credem în vrăjeli de 2 bani pentru că viața-i atât de grea și fără să ne abținem de la mâncare.
Știi.

Eu, ador să mănânc. Dovadă făcând cele 14 cărți de rețete ce am publicat până acum și cele 6 bloguri de rețete pe care le am.
Nu crezi? 

Și totuși sunt în mare formă.
Îmi este ușor? 
Absolut deloc.
Îmi vine să urlu câteodată, dar ăsta ne e norocul.
Sacrificii.

Am scris cartea Vreau și POT să Slăbesc Mâncând ca să te încurajez.
Cartea de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsește online pe mai multe platforme în ambele formate: electronic și de hârtie.
Caut-o.
Citește-o.
Te va ajuta.
Fă-o cadou.
Cumpără mai multe odată ca să eviți să plătești transportul. Fă-le cadou celor dragi.




Descrierea de pe Amazon fără diacritice:

„Nu stiu tie, dar mie imi place foarte mult sa mananc.
As devora de toate, non-stop, daca nu m-as ingrasa ca o balena.
Si daca asta nu ar fi de ajuns: nu sunt amatoare de sporturi.
Sa te mentii in forma in aceste conditii este deosebit de greu, dar nu imposibil.

De cate ori ai auzit de diete care te fac sa slabesti 7 kg intr-o saptamana fara efort?
Daca asta ar fi posibil, toate persoanele ar fi slabe si gratioase.
Nu?

Am incercat multe diete de-a lungul anilor, dar niciuna nu este sustenabila pe termen lung.
Pun pariu ca si tu ai inceput multe diete si stii exact despre ce vorbesc.
Si totusi eu sunt si am fost in forma mereu, mancand de toate.
Nu, nu am un metabolism rapid.

Adevarul pe care nu vrea sa-l auda nimeni este ca sa fii slab sau rotofei este o alegere – daca nu ai probleme de sanatate.

Cat de mult conteaza pentru tine aspectul fizic?
Aceasta-i intrebarea.”


Cartea are 96 de pagine pline de sfaturi utile și a fost publicată pe 28 iulie 2018. 

Dacă prețuiești munca mea, nu ezita să împarți aceste cărți și postări cu cine crezi că poate beneficia. 
Cărțile mele dau multe idei și sfaturi utile celor care vor să le primească. 

Cum găsești cărțile mele online? 
Scrii „cărți de Cristina G.” sau „Cristina G. books” în orice motor de căutare și-ți vor apărea multe rezultate. Nu uita de punctul după G. Ironic, nu? 



Ai apreciat? 
Nu ezita să mă susții cu un like, comentariu, etc. 
***

Ești interesat de cărți de rețete? 
Am publicat 14 pe care le găsești în ambele formate: electronic și de hârtie în mediul online.
Scrie „cărți de Cristina G.” (cu punct după G.) în orice motor de căutare (browser) și-ți vor apărea multe rezultate pe AmazonGoogle BooksDraft2Digital, etc.

Uite titlurile:
  • Cele mai Populare Rețete ale Bunicii Învățate de la Mama: Mâncăruri Nostalgice
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate  
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV
  • 41 de Rețete fără Gluten
  • 41 de Rețete de Chiftele, Omlete și Alte Aperitive 
  • 41 de Rețete de Clătite, Checuri, Prăjituri și Alte Dulciuri 
  • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători
  • 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători
  • 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători

***
Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci. Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 
Și dacă apreciezi cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima?
Pe YouTube am diferite vlog-uri grozav de amuzante.

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii ținut la curent cu toate surprizele ce pregătesc și alte inițiative interesante. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

Data de pe această fotografie este greșită. Nu locuiam în Anglia în februarie 2014. Cred că era 2017